close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

דף נקי ומסודר: "ראש דיו" מספקים לכם את כל מה שצריך למדפסת שלכם

מערכת שורשב אייר, תשפא14/04/2021

תחזוקה נכונה של המדפסת תאריך את חייה ותשפר את עבודתה. באתר ראש דיו מספקים מוצרי דיו וטונרים איכותיים שישפרו משמעותית את המדפסות שלכם

תגיות:
צילום: freepik

הסוד להדפסה איכותית טמון בתחזוקה נכונה של המדפסת. אנשים יכולים להשקיע המון במדפסות מתקדמות, שכוללות גם סורקים, מכונות שכפול ופקסים, אך אם הם לא יתחזקו אותן בצורה נכונה לאורך זמן, ההדפסות יימרחו, יהפכו לדהויות ובאופן כללי, לא ישיגו את המטרה. כל משרד בארץ כולל לפחות מדפסת אחת, וכך גם בבתים רבים, שכן למרות המעבר לתקשורת דיגיטלית, עדיין יש צורך גדול בעותקים קשיחים, ולבטח כאשר מדובר במסמכים חשובים כמו חוזים, שרטוטים וספרים גדולים. בתוך כך, האיכות של ההדפסה חייבת להיות גבוהה, על מנת לשדר איכות ודיוק, וליהנות מדף נקי ומסודר.

תחזוקת מדפסת נכונה
תחזוקה נכונה של מדפסת אומרת בראש ובראשונה דיו איכותי וטונר מתאים. התאמת דיו למדפסת חייבת להיות מדויקת, שכן יש שוני בין מדפסות צבעוניות למדפסות שחור לבן ולמכונות שכפול. המדפסת מגיעה ממותג מסוים, שמבצע התאמות לדיו מסוים, ולכן, יש להישאר בקו הזה ולא לרכוש דיו כללי ולא מתאים, שיפגע בפעולת המדפסת. הפעולה הזו נכונה גם בנושא של טונר למדפסת שכן הטונרים גם הם מתאימים את עצמם ועובדים בצורה אידיאלית עם מדפסות מאותו מותג. לכן, שווה מאוד לייצר מערכת תחזוקה נכונה, לבטח אם מדובר במשרד גדול, על מנת לא לגרום לתקלה במדפסת או לפגוע באיכות ההדפסה שלה. הפתרון הטוב ביותר הוא זה שמציע אתר ראש דיו.

ציוד באיכות גבוהה
אתר ראש דיו הוא אתר איכותי שמציע מגוון עצום של טונרים ודיו למדפסת באיכות גבוהה. האתר כולל מוצרים של כל החברות המובילות בשוק העולמי, של המדפסות הנפוצות ביותר במשרדי ובתי ישראל. בעזרת האתר של ראש דיו ניתן להבין יותר על החומרים, לבצע חיפוש לפי חברה ולהגיע מהר מאוד למוצר שיתאים לכם ביותר. בראש דיו עובדים עם לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד, ומתייחסים לכל לקוח בצורה הטובה ביותר, בין אם מדובר בחברת ענק היושבת במרכז תל אביב ובין אם מדובר בלקוח בודד בפריפריה. בחברה מצליחים להגיע לכל לקוח במרבית הנקודות בארץ בתוך 3 שעות בלבד, בשירות משלוחים שהוא חינמי.

מעטפת שירותים איכותית במיוחד
מעטפת השירותים של ראש דיו היא איכותית במיוחד, כאשר דרך האתר ניתן להגיע בצורה מהירה מאוד לנציג הזמנותשיעזור לכם לבצע את ההזמנה שלכם על הצד הטוב ביותר. לאחר שתיהנו משירות משלוחים איכותי ומהיר, תוכלו להגיע במהרה גם לשירות הלקוחות של החברה, שזמין ומוכן לספק עזרה ומענה לכל סוג של שאלה. כל המוצרים האיכותיים של ראש דיו עוברים בדיקות איכות מחמירות, ובעת המכירה, גם מתקבלים עם שנתיים אחריות. בראש דיו נמצאים בעסקי המדפסות כבר כ-16 שנים, ולאורך השנים צברו מספר רב של לקוחות מרוצים שממשיכים לעבוד עם החברה זמן רב.

מטרת העל – מדפסות בתפקוד גבוה
המוצרים האיכותיים של ראש דיו יעזרו לכם להשיג את מטרת העל שהיא מדפסת עובדת, זמינה ואיכותית לאורך זמן. אין צורך לדאוג מתי נגמר הדיו או איפה אפשר לקנות טונר למדפסת אשר יתאים לכם. בראש דיו מספקים את השירות הטוב ביותר, המוצרים הטובים ביותר והאיכות הטובה ביותר כדי שעבודת ההדפסה תמיד תהיה איכותית. העותקים הקשיחים צפויים להיות רלוונטיים עוד הרבה זמן, כי יש דברים שהדיגיטל לא מסוגל להחליף. בראש דיו עוזרים לכם להגיע ליכולת תחזוקה אופימלית של המדפסת שלכם, בין אם מדובר במדפסת גדולה, שכוללת גם סורק ופקס, עם אלפי דפים מודפסים ביום, או מדפסת ביתית קטנה שמשמשת לכמה הדפסות בודדות בשבוע.

לקניית דיו או טונר למדפסת שלכם חייגו 1700-50-70-55
וכנסו לאתר https://www.rosh-dyo.co.il/

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה